Net zoals vele andere sectoren wordt ook onze sector getroffen door grondstoftekorten. Dit zorgt jammer genoeg dat onze leveranciers de standaardleveringstermijnen van voornamelijk de nieuwe grasrobots niet kunnen waarmaken.
Concreet betekent dit dat de levering van een bestelling langer duurt dan gewoonlijk. Zowel voor onze vestiging in Dendermonde als in Waregem.
Wat is de leveringstermijn?
Momenteel kunnen wij geen concrete leveringstermijn geven aangezien we van de leverancier zelf geen datum doorkrijgen. We begrijpen dat je deze informatie graag snel te weten komt en jouw robotmaaier snel in actie wil zien. Je mag erop vertrouwen dat we jou als eerste contacteren zodra we meer nieuws hebben over de levertijd.
Wat kan je in tussentijd zelf doen?
- Voor een bestaande bestelling is het hoopvol afwachten tot wanneer wij meer nieuws hebben. Wij nemen in dat geval meteen contact met je op.
- Voor het plaatsen van een nieuwe bestelling raden we aan om je grasrobot tijdig te bestellen. Wij leveren de bestellingen uit volgens het “first come, first served-principe”: wie eerst bestelt, zal zijn robot als eerste ontvangen. De wachtlijst loopt flink op. Aarzel dus niet (te lang). Zo kan je binnen een redelijke termijn genieten van jouw nieuwe grasrobot.
Wij betreuren deze langere levertijden – samen met onze leveranciers – ten zeerste maar hopen alvast op jouw begrip. Wij beloven dat jouw geduld beloond zal worden met een perfect gemaaid gazon waar je jarenlang geniet van hebt.